Підібрати товари

Умови повернення, обміну і гарантії

Умови повернення товару для інтернет-магазину AUTOEL:

Повернення товару належної якості:

  • Повернення товару належної якості здійснюється через транспортну компанію "Нова Пошта" за рахунок покупця не пізніше ніж через 14 днів з дати отримання покупцем товару.
  • Для проведення повернення необхідно забезпечити збереження товару, його упаковки та комплектації у вихідному стані.
  • За дотримання умов повернення, гроші за товар буде повернуто на рахунок покупця протягом 1-3 робочих днів після отримання товару продавцем.
  • Покупець зобов'язаний своєчасно та правильно заповнити всі необхідні документи, що надаються при поверненні товару.
  • При поверненні товару, покупець зобов'язаний надати копію документа, що підтверджує оплату товару (чек, квитанцію тощо), а також документ, що підтверджує факт покупки (накладна, рахунок-фактура тощо).
  • У разі виникнення будь-яких питань або проблем із поверненням, покупець може звернутися до служби підтримки клієнтів для отримання додаткової інформації та допомоги.

Повернення товару неналежної якості:

  • Для повернення товару неналежної якості необхідно надати фотографії чи відео, що підтверджують несправність товару.
  • Після підтвердження несправності магазином повернення товару здійснюється за рахунок магазину.
  • Гроші за повернутий товар буде повернено на картку покупця протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання товару продавцем.
  • Покупець зобов'язаний повідомити магазин про несправність товару протягом 14 днів із моменту отримання товару.

Гарантія визнається дійсною за таких умов:

  • наявність документа, що підтверджує придбання товару;
  • збереження товарного вигляду та наявність заводської упаковки (за наявності такої від виробника);
  • наявність сертифіката СТО для проведення цього виду робіт;
  • висновок про непрацездатність деталі;
  • запасна частина відповідає специфікації автомобіля (неоригінальна запчастина є замінником оригінальної);
  • автомобіль експлуатувався нормально і обслуговування здійснювалося відповідно до рекомендацій фірми – виробника автомобіля;
  • автомобіль не піддавався експлуатаційним навантаженням.

Гарантія на запчастини не поширюється у таких випадках:

  • знос запчастини;
  • пошкодження запчастини внаслідок ДТП чи недбалої експлуатації;
  • несправності запчастини паливної системи чи системи випуску внаслідок застосування неякісного палива;
  • зовнішні ушкодження приладів висвітлення.