Умови повернення, обміну і гарантії
Умови повернення товару для інтернет-магазину AUTOEL:
Повернення товару належної якості:
- Повернення товару належної якості здійснюється через транспортну компанію "Нова Пошта" за рахунок покупця не пізніше ніж через 14 днів з дати отримання покупцем товару.
- Для проведення повернення необхідно забезпечити збереження товару, його упаковки та комплектації у вихідному стані.
- За дотримання умов повернення, гроші за товар буде повернуто на рахунок покупця протягом 1-3 робочих днів після отримання товару продавцем.
- Покупець зобов'язаний своєчасно та правильно заповнити всі необхідні документи, що надаються при поверненні товару.
- При поверненні товару, покупець зобов'язаний надати копію документа, що підтверджує оплату товару (чек, квитанцію тощо), а також документ, що підтверджує факт покупки (накладна, рахунок-фактура тощо).
- У разі виникнення будь-яких питань або проблем із поверненням, покупець може звернутися до служби підтримки клієнтів для отримання додаткової інформації та допомоги.
Повернення товару неналежної якості:
- Для повернення товару неналежної якості необхідно надати фотографії чи відео, що підтверджують несправність товару.
- Після підтвердження несправності магазином повернення товару здійснюється за рахунок магазину.
- Гроші за повернутий товар буде повернено на картку покупця протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання товару продавцем.
- Покупець зобов'язаний повідомити магазин про несправність товару протягом 14 днів із моменту отримання товару.
Гарантія визнається дійсною за таких умов:
- наявність документа, що підтверджує придбання товару;
- збереження товарного вигляду та наявність заводської упаковки (за наявності такої від виробника);
- наявність сертифіката СТО для проведення цього виду робіт;
- висновок про непрацездатність деталі;
- запасна частина відповідає специфікації автомобіля (неоригінальна запчастина є замінником оригінальної);
- автомобіль експлуатувався нормально і обслуговування здійснювалося відповідно до рекомендацій фірми – виробника автомобіля;
- автомобіль не піддавався експлуатаційним навантаженням.
Гарантія на запчастини не поширюється у таких випадках:
- знос запчастини;
- пошкодження запчастини внаслідок ДТП чи недбалої експлуатації;
- несправності запчастини паливної системи чи системи випуску внаслідок застосування неякісного палива;
- зовнішні ушкодження приладів висвітлення.